tisdag 20 maj 2008

DET ÄR SÅ OTROLIGT SVÅRT...

att skriva...
att få ihop allt.

Eftersom det undersökande arbetet har kommit att handla om mig själv och min relation till konsten och pedagogiken så blir ju hela rapporten en massa eget tyckande. Mitt eget perspektiv i jämförelse med helheten. Det är ju just så en vetenskaplig undersökning inte får genomföras. Men eftersom undersökningen är konstnärlig... då borde det vara okay. Eller?

Jag är rädd att jag är ute och cyklar...
att det skiter sig alltihop. Det är så mycket mer jag skulle vilja läsa och pröva innan jag känner mig färdig att skriva. Men...

...det är inte många dagar kvar nu.

Imorgon måste jag få iväg ett utkast till Tarja.

2 kommentarer:

Glenn sa...

YO! Eftersom att alla vet att du är bäst och alltid får fram det bästa jämt så vill vi ju komma på din examination. Vilken tid har du fått? Jag hoppas att det fortfarande är på tisdagen. Jag får välja ut en examination att gå på för jag har nämligen ett gestaltningsarbete som ska presenteras på onsdagen! Tjoho!

Camilla sa...

Japp.
3 juni 12:30

huva :/